[da-dansk] Certifikatfejl på forum.liboforum.dk

[da-dansk] Certifikatfejl på forum.liboforum.dk

Hej,
Min browser protesterer:
forum.liboforum.dk bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat. Certifikatet
gælder kun til latourna.com. Fejlkode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Certifikatfejl på forum.liboforum.dk

Det er fordi du tilgår den per https - hvis du gør det via http, skulle
det virke.Jeg ser om jeg kan finde en løsning så begge dele

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607