[da-dansk] Forkert tidszone ved tilmelding i forummet

scootergrisen scootergrisen

[da-dansk] Forkert tidszone ved tilmelding i forummet

Ved tilmelding ser det ud til tidszonen er en time bagud og som standard
er valgt Afrika/Blantyre.

Tidszonen kan indstilles i ACP > Board grundlæggende.

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Forkert tidszone ved tilmelding i forummet

Den stod til Europæisk tidszone - sært!Jeg har givet dig adm-
rettigheder, så du er meget velkommen til at optimere forummet - det
lyder som om du har erfaringer ☺MvhJeppeman, 30 04 2018 kl. 18:31

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607

Re: [da-dansk] Forkert tidszone ved tilmelding i forummet

Jeg rettede det i går aftes.

Leif