[da-dansk] Forumindlæg

Preben Hedegaard Preben Hedegaard

[da-dansk] Forumindlæg

Hej

Er der nogen der ved hvorfor jeg får beskeden " Dit indlæg indeholder
for få tegn. "
når jeg prøver at oprette et indlæg i liboforum?

Samtidig med beskeden slettes teksten

Indlægget jeg prøver at oprette har 639 tegn / 75 ord

/Preben

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Forumindlæg

Hej PrebenHvor træls! Jeg mindes vi havde det problem tidligere (pga.
opdatering af serveren til PHP7) og at jeg fandt årsagen og løste det.
Men der må være sket noget ved den seneste opdatering igen. Jeg
undersøger sagen og vender tilbage. Og beklager besværet!Jeppeons, 03

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607 / +1 510-277-2219
Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Forumindlæg

Hej igenJeg har lige testet, og jeg kan godt sætte et indlæg ind på kun
42 tegn. Så nu er spørgsmålet... hvad er årsagen til at du ikke kan
? Lad os skrive direkte til hinanden, så vi ikke forstyrrer listen med
dette. MvhJeppe

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607 / +1 510-277-2219
Web: jeppe.bundsgaard.net

[da-dansk] Re: [da-dansk] Forumindlæg

Test lige BB-koder nu I er i gang.

Jeg har oplevet at et indlæg bliver "tømt", hvis man anvender BB-koder.

/Leif

Den 5. maj 2017 kl. 07.04 skrev Jeppe Bundsgaard <[hidden email]>:

> [...]
> ? Lad os skrive direkte til hinanden, så vi ikke forstyrrer listen med
> dette. MvhJeppe

> --
> Jeppe Bundsgaard
> Tel.: +45 31192607 / +1 510-277-2219
> Web: jeppe.bundsgaard.net
> --
> Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner
> om hvordan du ophæver dit abonnement
> Problemer? http://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/
> libreoffice.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke

Re: [da-dansk] Re: [da-dansk] Forumindlæg

Det var det! Jeg forsøger at finde ud af at få det ordnet.Jeppefre, 05

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607 / +1 510-277-2219
Web: jeppe.bundsgaard.net
Preben Hedegaard Preben Hedegaard

Re: [da-dansk] Re: [da-dansk] Forumindlæg

Det er det samme jeg oplever, jeg har oprettet et indlæg kl 17:24, "
/Opdel celler i 14/"
først var BB-koder slået til, og så blev teksten ryddet, og jeg fik den
der " dit indlæg er for kort..." besked.
efter at have slået BB-koder fra, kunne jeg fint oprette samme indlæg.

/Preben

Den 05-05-2017 kl. 09:36 skrev Jeppe Bundsgaard:

> [...]
> Web: jeppe.bundsgaard.net

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Re: [da-dansk] Forumindlæg

Så lykkedes det! Jeg har opdateret til version 3.2 af phpBB. Det har
betydet at det gamle styles ikke længere virker, så jeg er gået tilbage
til prosilver. Hvis nogen har mod på det, hører jeg gerne hvilket
alternativt stylesheet vi kunne bruge: https://www.phpbb.com/styles/Og
det kunne selvfølgelig være endnu bedre hvis nogen kunne udforme et
stylesheet basert på et af disse, som gav en rigtig libreoffice-feeling
(det havde vi jo i den tidligere version).MvhJeppe