[da-dansk] Fwd: [libreoffice-l10n] Current status of Weblate?

[da-dansk] Fwd: [libreoffice-l10n] Current status of Weblate?

Hej alle,
Jeg videresender lige en dialog fra l10n-listen.

Pointen er at vi fra nu benytter Weblate til oversættelse, og altså ikke
Pootle.

Vores Weblate ligger her:
https://weblate.documentfoundation.org/languages/da/

Personligt har jeg ikke brugt voldsomt meget tid på at undersøge Weblate,
men vi bør alle begynde så småt at arbejde med det, så vi ved hvordan, når
vi (snart) skal i kødet på Version 6.4.

Bedste hilsner
Leif