[da-dansk] Jeg vil gerne hjælpe

Kim KOPS Kim KOPS

[da-dansk] Jeg vil gerne hjælpe

Hej.

Jeg vil gerne hjælpe med at oversætte til dansk fra engelsk .

Jeg sendte en mail for et par dage siden til dansk.subscribe….., men har intet hørt. Er min mail blevet væk, eller skal jeg bare være tålmodig?

Jeg taler også flydende spansk og fransk, hvis det skulle være aktuelt med oversættelser fra disse sprog.

Jeg er i en periode hvor jeg har ekstra tid ledig, og vil gerne give noget af denne tid, til at være med til at gøre LibreOffice bedre.

Med venlig hilsen
Kim Kops

«Mucho más temprano que tarde, se abrirán las grandes alamedas, por donde pasará el hombre libre para construir una sociedad mejor»

David Lamhauge David Lamhauge

[da-dansk] Re: [da-dansk] Jeg vil gerne hjælpe

Velkommen til Kim!
Du vil utvivlsomt blive kontaktet af Leif, der er leder af den danske del
af projektet.
Jeg selv har været en del aktiv, men har været optaget af andre ting på det
seneste, så der har mangler hænder.
Mvh, David

Den tor. 5. mar. 2020 kl. 01.26 skrev Kim KOPS <[hidden email]>:

> [...]
> Listens arkiv er tilgængelig på
> https://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/

[da-dansk] Re: [da-dansk] Jeg vil gerne hjælpe

Hej Kim,
Velkommen til.
Din mail er kommet igennem, så du er blevet tilmeldt :-)
Du kan finde mailarkivet her: https://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/

Oversættelsesarbejdet foregår her:
https://translations.documentfoundation.org/ Du skal bare oprette dig selv
som bruger.
Vi har nogle wiki-sider som kan hjælpe dig i gang.
Det oversættelsessystem (Weblate) er nyt for os alle, og vi har ikke fået
lavet ret meget vejledning endnu.

Bedste hilsner,
Leif Lodahl