[da-dansk] Klargøring af LibreOffice 6.3

[da-dansk] Klargøring af LibreOffice 6.3

Hej alle,

Version 6.3 forventes at blive frigivet i starten af august. Jeg er selv på
ferie på det tidspunkt, så jeg vil gerne have hjælp til at få oversat
frigivelsesnoter og opdateret hjemmesiden.

Frigivelsesplanen:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleasePlan#6.3_release

LibreOffice 6.3RC1 forventer jeg bliver offentliggjort i morgen mandag.

Vi mangler at få godkendt ganske få strenge i Pootle:
https://translations.documentfoundation.org/da/

Jeg er begyndt at oversætte Frigivelsesnoterne her:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/6.3/da

Log ind og klik på "Oversæt".

Lidt senere skal vi have kigget på hjemmesidens frigivelsesnoter:
https://da.libreoffice.org/om-libreoffice/features/

Som nævnt er jeg på ferie når det går løs, så jeg skal bruge nogen til at
hjælpe mig. Jeg vil foreslåa t vi starter med at oversætte frigivelsesnoter
på Wiki'en, og så overfører de vigtigste overskrifter til hjemmesiden.

Mvh.
Leif

Steen Rønnow Steen Rønnow

Re: [da-dansk] Klargøring af LibreOffice 6.3

Hej Leif og alle I andre

Jeg har arbejdet med oversættelsen af release notes til jeg ikke måtte lave
mere. Således mangler kun korrekturlæsning af mine oversættelser (med
godkendelse) samt fjernelse af de forældede afsnit.

Håber, at nogen af jer til klare det i tide.

God ferie til jer alle.

Venligst

Steen Rønnow

-----