[da-dansk] LibreOffice forum uden certifikat

[da-dansk] LibreOffice forum uden certifikat

Hej alle,
Vores forum http://forum.liboforum.dk/ understøtter ikke kryptering,
hvilket de fleste moderne browsere med rette betragter som et problem.

Jeg synes vi skal få lagt sitet på sin egen server og få installeret et
certifikat. Det  kan gøres ret billigt, og vi har faktisk lidt økonomi fra
konferencen i 2015.

Alternativt skal vi gøre noget helt andet, nemlig gå over til
ask.libreoffice.org.

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] LibreOffice forum uden certifikat

Hej LeifJeg har installeret et certifikat som passer til serveren
nu.Men jeg er enig - det ville måske være en ide at skifte til
ask.libreoffice.org?MvhJeppesøn, 29 04 2018 kl. 11:23 +0200, skrev Leif
Lodahl:

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607
scootergrisen scootergrisen

Den 30-04-2018 kl. 07:23 skrev Jeppe Bundsgaard:

> [...]
> nu.Men jeg er enig - det ville måske være en ide at skifte til
> ask.libreoffice.org?MvhJeppesøn, 29 04 2018 kl. 11:23 +0200, skrev Leif

Det var ikke længe med 3 måneders gyldighed.
Vil nok være bedre med længere gyldighedsperiode ellers forudser jeg
problem med udløbet certifikat om 3 måneder.

scootergrisen scootergrisen

[da-dansk] LibreOffice forum på dansk

Har forummet altid været på engelsk?

Der findes dansk sprogpakke på
https://www.phpbb.com/customise/db/translation/danish/

man, 30 04 2018 kl. 14:59 +0200, skrev scootergrisen:

> [...]
> noget helt andet, nemlig gå overtilask.libreoffice.org./Leif
>
> Det var ikke længe med 3 måneders gyldighed.

Det er et letsencrypt-certifikat - det er altid 90 dage. Der er en
automatiseret proces til fornyelse.MvhJeppe
> Vil nok være bedre med længere gyldighedsperiode ellers forudser jeg
> problem med udløbet certifikat om 3 måneder.

> [...]

Re: [da-dansk] LibreOffice forum på dansk

man, 30 04 2018 kl. 15:02 +0200, skrev scootergrisen:
> Har forummet altid været på engelsk?

Nej, men ved opdateringen for et års tid siden til ny LTS-ubuntu-
version fik jeg ikke opdateret sproget kan jeg se. Beklager.Desuden
kunne man ikke længere bruge stylesheetet som Leif havde lavet, så det
er bare standardstylesheetet. Det er jo lidt ærgerligt.
> Der findes dansk sprogpakke på https://www.phpbb.com/customise/db/tra
> nslation/danish/

Tak. Det er nu på dansk.MvhJeppe

--