[da-dansk] Opdatering af wiki

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

[da-dansk] Opdatering af wiki

Hej
Jeg har opdateret vejledningen til Pootle, så den stemmer med den
nuværende version. Tjek det meget gerne og revider løs...
https://wiki.documentfoundation.org/Language/Pootle/da

Denne side: http://da.libreoffice.org/tag-del-i-arbejdet/
trænger også til en opdatering (fx taler den om 4.4). Tænker også at vi
skal skrive at vi har så meget brug for oversættelseshjælp. Jeg kommer
gerne med et forslag til tekst, hvis nogen kan lægge det op.

Dokumentations-linket går til noget gammelt engelsk noget. Så det kan
bare slettes, synes jeg.
Måske ville det være godt med nye skærmbilleder under
Libreoffice-menuen. Det skal nok være fra Windows-versionen...

Mvh
Jeppe

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Opdatering af wiki

Der er i øvrigt henvist til en diskussion om oversætteler af xml-tags
her på listen:
"Name-attributter kan oversættes (og måske er det bedst at gøre det -
afklaring følger efter diskussion på dansk-listen) " - nogen der husker
denne diskussion og evt. beslutning?
/Jeppe

Den 22-12-2015 kl. 16:10 skrev Jeppe Bundsgaard:

> [...]
> Måske ville det være godt med nye skærmbilleder under
> Libreoffice-menuen. Det skal nok være fra Windows-versionen...

Hej Jeppe,
Jeg husker diskussionen og vi blev enige om at det er valgfrit. Name-tag
har pt ingen betydning.

Leif
Den 22/12/2015 4.24 PM skrev "Jeppe Bundsgaard" <[hidden email]>:

> [...]
> "Name-attributter kan oversættes (og måske er det bedst at gøre det -
> afklaring følger efter diskussion på dansk-listen) " - nogen der husker
> denne diskussion og evt. beslutning?
> /Jeppe

> --
> Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner
> om hvordan du ophæver dit abonnement
> Problemer? http://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/
> Listens arkiv er tilgængelig på
> http://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke

Fint at du gider gøre arbejdet. Jeg byder ind med bidrag efter jul.