[da-dansk] Oversætte

Hej alle,
Oversættelsen af 6.1 er startet:
https://translations.documentfoundation.org/da/

For øjeblikket er der en hel masse hjælpetekster, hvor XML'en i
basisudgaven (engelsk) er forkert. Der arbejdes på at rulle de strenge
tilbage, så jeg synes vi skal vente med at oversætte hjælp indtil videre.

scootergrisen scootergrisen

Re: [da-dansk] Oversætte

Den 30-04-2018 kl. 19:04 skrev Leif Lodahl:

> [...]
> basisudgaven (engelsk) er forkert. Der arbejdes på at rulle de strenge
> tilbage, så jeg synes vi skal vente med at oversætte hjælp indtil videre.

Jeg har nævnt det før.
Kan vi ikke få rettet/slettet det med:
" Language instructions
Oversættelsen af 5.0 er sat i gang...."
Der ses ude til højre på linket.

[da-dansk] Re: [da-dansk] Oversætte

Hej,
Jeg har forsøgt flere gange, men der er ingen der ved hvor informationen er
gemt.

Gør gerne endnu et forsøg.

/Leif