[da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

[da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

Hej alle,
Jeg er nu færdig med at gennemgå alle auto-oversættelser, og vi er nu nede
på kun 2.760 ord som mangler oversættelse eller behandling. Der ligger 481
forslag, som jeg gætter på omfatter ca. 1.000 ord.

Jeg vil sætte stor pris på, hvis flere af jer kan bruge nogle timer hist og
pist, så vi kan få både godkendt de forslag der ligger, men også oversat de
sidste strenge.

På forhånd tak.

PS. Jeg er blevet lovet at Pootle kommer til at køre stabilt i resten af
perioden.

Leif

Jesper Laugesen Jesper Laugesen

Re: [da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

beklager, men pootle kører såååååå langsomt for mig, at de kvarterer og
små halve timer jeg kan stjæle hist og pist forslår som en skrædder i
helvede (og er vældigt frustrerende).  Efter et "Godkend forslag" tager
det mellem 20 og 40 sekunder at komme til næste streng (+dialogboksen
kommer stadig frem engang i mellem).

Jeg giver op for nu :/

kh jesper

Den 29-11-2016 kl. 21:50 skrev Leif Lodahl:

> [...]
> perioden.
>
> Leif

Re: [da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

Hej Jesper,
Jeg kan som sådan kun være enig med dig.
Vi er blevet lovet at serveren skulle køre tilfredsstillende, men jeg kan
godt se at det ikke er sket.

/Leif

Den 30. november 2016 kl. 13.53 skrev Jesper Laugesen <[hidden email]>:

> [...]
> efterfølgende slettes

Re: [da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

Hej igen,
Jeg har fået en undskyldning fra Sophie, som er vores kontaktperson.
Gruppen af (frivillige) administratorer lover at holde ekstra øje med
Pootle resten af perioden.

> [...]

> efterfølgende slettes

Jesper Laugesen Jesper Laugesen

Re: [da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 5.3

Hils dem og sig at det er meget bedre her til morgen :)

Jesper