[da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 7

Jesper Brogaard Jesper Brogaard

[da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 7

Hej

Jeg kan se, at LibreOffice 7 er i beta. Hvordan kan man hjælpe med
oversættelsen? TDF Weblate viser kun projekter for 6.3, 6.4 og Master,
men vi skal vel ikke rette i Master?

Med venlig hilsen
Jesper/
/

Re: [da-dansk] Oversættelse af LibreOffice 7

Hej Jesper,
Jo du skal oversætte Master indtil der bliver oprettet et projekt for
version-7. Der er ikke lavet en Version7 branch endnu.

Med venlig hilsen

Leif Lodahl