[da-dansk] Oversættelse

Hej alle,
LibreOffice 5.1 RC1 er frigivet, og vi er endnu ikke færdige med
oversættelse af hjælpen til 5.0.

Jeg har selv oversat en masse strenge, hvoraf kun ganske få er godkendt
(eller behandlet).

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Oversættelse

Hej Leif og I andre
Findes der en vejledning til oversættelse et sted? Jeg har forsøgt mig
lidt med at godkende osv. Men jeg er lidt bange for at jeg gør noget
forkert. Og så kunne jeg godt tænke mig at skrive en lille opfordring
til mine twittervenner om at deltage. Der må være mange som har lyst til
at give fællesskabet en gave her i denne flade tid... :-) Men så er der
jo brug for et indgangssted med lidt vejledning og udpegning af hvad man
skal gå i gang med...
Hvis ikke den vejledning/velkomst er skrevet, så gør jeg det gerne.
Mvh
Jeppe

Den 20-12-2015 kl. 20:01 skrev Leif Lodahl:
> [...]
> oversættelse af hjælpen til 5.0.
>
> Jeg har selv oversat en masse strenge, hvoraf kun ganske få er godkendt

[da-dansk] Re: [da-dansk] Oversættelse

Hej Jeppe,
Der findes disse sider: https://wiki.documentfoundation.org/Main_Page/da

Skærmbillederne er lidt forældede, og det er noget vi skal have kigget på.

/Leif

Den 21. december 2015 kl. 08.04 skrev Jeppe Bundsgaard <[hidden email]
> [...]

> http://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke

Takker!
Pootle er vist nede: "A server error has occurred. Thank you for your
patience." - er der et sted man skal melde det ind, eller er det mon
allerede opdaget?
mvh
jepoe