[da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Jørgen Rasmussen Jørgen Rasmussen

[da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Hej

Når jeg prøver at tilgå http://forum.liboforum.dk/ bliver jeg mødt af en
dialogboks med titlen 'Godkendelse påkrævet' og med teksten 'Brugernavn
og adgangskode forespørges af http://forum.liboforum.dk. Webstedet
siger: "Hej Jeppe"'

--
Venlig hilsen
Jørgen Rasmussen

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Hej Jørgen
Jeg har opdateret serveren fra ubuntu 14.04 til 16.04. Det har givet
nogle udfordringer... Jeg arbejder på sagen.
mvh
Jeppe
tor, 18 08 2016 kl. 12:51 +0200, skrev Jørgen Rasmussen:

> [...]
> Jørgen Rasmussen

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Så kører forummet igen. Der er dog to fejl.
Den ene er at alle knapperne på dansk er væk (det er ikke noget stort
problem) - var det dig, Leif, som skabte dem i sin tid? Måske har du
dem stadig? Jeg kan ikke rigtig huske det.
Den anden er noget mere irriterende. Der er sat en kode et eller andet
sted som gør at når man ser meddelelser så kommer der en masse
fejlnotitser (som ikke betyder noget vigtigt). Det er træls at se på.
Jeg har ledt og ledt hvor det sættes i gang, men kan ikke finde det.
Jeg spørger i phpbb-forummet.
> [...]

> Jørgen Rasmussen

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

jeg fik fejlmeddelelserne til at gå væk... havde kæmpet i timer, og så
netop som jeg havde skrevet til jer, fandt jeg løsningen...!
> [...]

> en
> dialogboks med titlen 'Godkendelse påkrævet' og med teksten

esben_aaberg esben_aaberg

SV: [da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Hej Jeppe
Jeg har stadig en kopi liggende af det gamle forum, hvor der er en blålig kant på knapperne (subSilver templatet). Men der er hvis skiftet template siden til SimpleGreen.
Men kan du ikke bare hente grafikelementerne fra backuppen?

Med venlig hilsen
Esben Aaberg

esben_aaberg esben_aaberg

SV: [da-dansk] Problemer med Det danske LibreOffice-forum

Hej Jeppe
Der er et problem mere med forummet.
Hvis man vil svare på et indlæg og skrive noget tekst, og herefter trykke på "Vis prøve", så slettes det man har skrevet og der komme en tekst "Dit indlæg indeholder for få tegn.".
Med venlig hilsen
Esben Aaberg