[da-dansk] Problemer med http://forum.liboforum.dk/

Når jeg forsøger at gemme et indlæg, nulstilles brødtekstfeltet, og
systemet svarer, at indlægget er for kort.

Browser: Firefox 48.0
Ubuntu 16.04.

Vil andre teste og be-eller afkræfte.

Mvh.
Leif

Jeppe Bundsgaard Jeppe Bundsgaard

Re: [da-dansk] Problemer med http://forum.liboforum.dk/

Ups!
Jeg tjekker og ser om jeg kan rette problemet. Det er stammer fra
opdatering af server.
Mvh
jeppe
tor, 01 09 2016 kl. 20:23 +0200, skrev Leif Lodahl:

> Når jeg forsøger at gemme et indlæg, nulstilles brødtekstfeltet, og
> systemet svarer, at indlægget er for kort.

> [...]

Hej igen
Det er et gammelt captcha-script som ikke fungerer med php7.
Jeg kan ikke gennemskue lige nu hvordan man sletter/opdaterer mods i
phpbb3. Nogen der kender phpbb3 og har tid til at gå ned i maskinrummet
og rette phpbb3 til (som har erfaringer med servere og linux...)
Ellers går der nok lige lidt før jeg får det rettet.
> [...]

> Når jeg forsøger at gemme et indlæg, nulstilles brødtekstfeltet, og
> systemet svarer, at indlægget er for kort.

Jeg har installeret den nyeste version af phpbb3 (3.1) som fungerer
bedre med php7.
Det gamle layout er ikke opdateret til phpbb3.1, så vi skal finde et
nyt. Jeg har installeret et moderne udseende layout. Det skal
tilpasses. Og måske er andre layouts bedre. Se andre her og kom gerne
med forslag til hvad vi skal vælge: https://www.phpbb.com/customise/db/
style/prosilver/demo/3.1
> [...]

> Når jeg forsøger at gemme et indlæg, nulstilles brødtekstfeltet, og
> systemet svarer, at indlægget er for kort.

esben_aaberg esben_aaberg

SV: [da-dansk] Problemer med http://forum.liboforum.dk/

Hej Jeppe
Der flere indlæg der er tomme!
F.eks.
En nylig:
http://forum.liboforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=6363&sid=9a9f6860aa4689b45aecc12f732a21fcOg en ældre jeg selv har deltaget i:http://forum.liboforum.dk/viewtopic.php?f=8&t=5585&sid=9a9f6860aa4689b45aecc12f732a21fc

Er det en eksport/import der er gået gal, eller er det noget formatering i indlæggene der gør at det ikke kan vises?

Med venlig hilsen
Esben Aaberg