[da-dansk] Retteligt skal retteligt ikke autokorrigeres til rettelig

Jesper Hertel Jesper Hertel

[da-dansk] Retteligt skal retteligt ikke autokorrigeres til rettelig

Hej.

Hvor retter man i standardautokorrekturlisten for dansk?

Jeg skrev lige ordet retteligt i LibreOffice, og gudhjælpemig om
LibreOffice ikke "rettede" det til rettelig, selv om der retteligt er
valgfrihed (https://dsn.dk/?retskriv=retteligt).

Det skal vi have rettet, men hvor retter man i standardautokorrekturlisten?

Mvh.
Jesper

Fwd: [da-dansk] Retteligt skal retteligt ikke autokorrigeres til rettelig

Jeg sender denne videre til listen stavekontrol, hvor jeg tror den hører
hjemme.

/Leif

--
Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner
om hvordan du ophæver dit abonnement