[da-dansk] Rettelser til da.libreoffice.org

scootergrisen scootergrisen

[da-dansk] Rettelser til da.libreoffice.org

https://da.libreoffice.org/ er indsat noget med facebook.
Der står "792 Synes g..." men jeg kan ikke se det hele fordi der er for
lidt plads.
Ikke at jeg personligt ønske at se det men det tit de der ting med
facebook er for korte i bredden fordi "Like" er kortere end "Synes godt om".

Det med google+ ser ud til at være slået fra. JavaScript-koden er
udkommenteret. Så der er bare logo + Nyheder + "-".

"systemkrav"-linket på
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/linux/ er vel
forkert.

"her"-linket på
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/ findes ikke.

Desuden er "her" og "klik her" ikke gode navne til links.
Det er bedre at kalde linket det man kan forvente at besøge.
Altså "Hent den relevante version af programmet" vil være et bedre navn
til linket i dette tilfælde.

https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/linux/
findes følgende to gange men det må vist kun være på samme side én gang:
<a style="text-decoration: none;" name="Installing_a_Language_Pack">

Samme med:
<a style="text-decoration: none;"
name="De-Installation_of_a_Previous_Version_of_Community-Supplied_LibreOffice_for_Linux">

Re: [da-dansk] Rettelser til da.libreoffice.org

Her,
Se kommentarer inline.

/Leif

Den 16. marts 2018 kl. 17.40 skrev scootergrisen <[hidden email]>:

> På https://da.libreoffice.org/ er indsat noget med facebook.

Ikke at jeg personligt ønske at se det men det tit de der ting med facebook
> er for korte i bredden fordi "Like" er kortere end "Synes godt om".

Hos mig stod det fint, men jeg har fjernet Google+ og taget Facebook ud af
tabellen.

> [...]
>

> "systemkrav"-linket på https://da.libreoffice.org/hen
> t-libreoffice/installation/linux/ er vel forkert.

Kan du være lidt mere præcis omkring hvad der er forkert?

> "her"-linket på https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/
> findes ikke.

Linket er overflødigt, så jeg har fjernet det.

> [...]
> følgende to gange men det må vist kun være på samme side én gang:
> <a style="text-decoration: none;" name="Installing_a_Language_Pack">

Det er fjernet.

> Samme med:
> <a style="text-decoration: none;" name="De-Installation_of_a_Pre
> vious_Version_of_Community-Supplied_LibreOffice_for_Linux">

Det er også fjernet.

> --
> Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner
> om hvordan du ophæver dit abonnement
> Problemer? https://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/
> ce.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke
> efterfølgende slettes

scootergrisen scootergrisen

Re: [da-dansk] Rettelser til da.libreoffice.org

> Kan du være lidt mere præcis omkring hvad der er forkert?

Der linkes til "%5Bsitetree_link%20id=626%5D" som ikke findes.

https://da.libreoffice.org/%5Bsitetree_link%20id=626%5D

Re: [da-dansk] Rettelser til da.libreoffice.org

Så skulle den også være rettet.

/Leif