[da-dansk] [Runtime] vs [Kørselstid]

Jesper Laugesen Jesper Laugesen

[da-dansk] [Runtime] vs [Kørselstid]

Hej

Jeg sidder lige og overspringshandler... Og hvorfor ikke gøre det på
oversættelsen af LibreOffice?

Der er en masse "kritiske fejl" på [Runtime] vs [Kørselstid]. Skal
advarslen "mutes" eller skal [Kørselstid] ændres tilbage til [Runtime]?

kh Jesper

[da-dansk] Re: [da-dansk] [Runtime] vs [Kørselstid]

Fejlene udløses af [...] som indikerer en pladsholder.
De skal bare mutes med mindre der er andet galt.

Diskussionen [Runtime] vs [Kørselstid] - don't feed the troll :-)

/Leif

Den 19. april 2017 kl. 11.55 skrev Jesper Laugesen <[hidden email]>:

> [...]
>

> Jeg sidder lige og overspringshandler... Og hvorfor ikke gøre det på
> oversættelsen af LibreOffice?
>

> Der er en masse "kritiske fejl" på [Runtime] vs [Kørselstid]. Skal
> advarslen "mutes" eller skal [Kørselstid] ændres tilbage til [Runtime]?
>

> kh Jesper
>

> --
> Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner
> om hvordan du ophæver dit abonnement
> Problemer? http://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/
> e.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke

Keld Simonsen Keld Simonsen

Re: [da-dansk] [Runtime] vs [Kørselstid]

Hejsa

Jeg foretrækker kørselstid...

Hilsen
keld

On Wed, Apr 19, 2017 at 11:55:51AM +0200, Jesper Laugesen wrote:

> [...]
> http://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/
> Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke

Re: [da-dansk] Re: [da-dansk] [Runtime] vs [Kørselstid]

fint. Jeg går i gang med at mute ;)