[da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.

René Lagoni Neukirch René Lagoni Neukirch

[da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.

Flot arbejde!... hvorfor er det, at man ikke bruger de internationale valutasymboler i stedet?

For kronen er det DKK.

Re: [da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.

Det gør man også - på listen (som i "DKK kr. Dansk").

Ændringen er i formateringen af valuta i celler: Fra "kr 1.000,00" til
"kr. 1.000,00"

/Jesper