[da-dansk] Side om brugervejledninger på dansk mangler!

Steen Rønnow Steen Rønnow

[da-dansk] Side om brugervejledninger på dansk mangler!

Hej alle

Når jeg i verison 5.4.2.2. trykker på Hjælp > Brugervejledninger... , bliver
jeg sendt til

https://documentation.libreoffice.org/da/
<https://documentation.libreoffice.org/da/>

der viser denne tekst:

"Page not found

Welcome to LibreOffice Documentation website.

The page you look for does not exist.

If you want to create the page for your language, please contact us at
documentation at libreoffice dot org"

herfra kan jeg gå videre til dokumentationssider på disse sprog:

EN - PT-BR - ES - IT - DE - FR - NL - EO - SL - JA (samt et tegnsprog; mon
kinesisk?)

Skal vi have oprettet en dansk side eller have indsat et andet hyperlink?

/ Steen Rønnow

-----
Steen Rønnow
--