[da-dansk] Uønskede indlæg i det nye forum

Jørgen Rasmussen Jørgen Rasmussen

[da-dansk] Uønskede indlæg i det nye forum

Hej

Er der én med admin-rettigheder der kan slette de uønskede indlæg i
http://forum.liboforum.dk/
--
Venlig hilsen
Jørgen Rasmussen

[da-dansk] Re: [da-dansk] Uønskede indlæg i det nye forum

Hej,
Tak for informationen.
Jeg tror jeg har slettet alle indlæg, men ellers vend tilbage med direkte
link.

Brugeren (fra Nigeria) er udelukket.

/Leif