[da-dansk] Undertekster til promotion-video

[da-dansk] Undertekster til promotion-video

Hej alle,
TDF planlægger (som sædvanligt) at udgive en promotion video i forbindelse
med release af 6.2.

Videoen har undertekster, og jeg har oversat scriptet her:
https://wiki.documentfoundation.org/Videos/6.2_New_Features_Script

I må gerne tjekke min oversættelse (stavefejl, slåfejl, forslag til
forbedringer osv).

Til orientering har den forrige version (6.1) lidt over 50.000 visninger.

Med venlig hilsen

Leif Lodahl

David Lamhauge David Lamhauge

Re: [da-dansk] Undertekster til promotion-video

Det ser godt ud Leif.
Den første linje i afsnittet Generelt mangler et (eller flere) ord:
"Der er mange forbedringer til understøttelsen af OOXML og EMF, specielt
for diagrammer og animationer, hvilket gør interoperabiliteten med
Microsoft Office." . Bør vel ende med " endnu bedre." eller lignende.

Venligst David

Den tir. 29. jan. 2019 kl. 19.27 skrev Leif Lodahl <[hidden email]>:

> [...]
>
> Leif Lodahl
>
> --
> Send en e-mail til [hidden email] for instruktioner

Jesper Laugesen Jesper Laugesen

Re: [da-dansk] Undertekster til promotion-video

hmm... jeg kan ikke logge ind og rette direkte?

(wow: OOXML, EMF, agil kryptering og  HMAC-verificering... der snakkes
virkelig til slutbrugeren her ;) )

småting i oversættelsen, som ser fin ud:

*Writer*
* pkt. 2: der mangler der et "r" i slutningen af "eksportere"
* pkt. 4: fjern komma før "er hastigheden..."

*Calc*
*  pkt. 1: flerdimensional ->> flerdimensionelle

bh Jesper

Den 31-01-2019 kl. 09:55 skrev David Lamhauge:

> [...]
> for diagrammer og animationer, hvilket gør interoperabiliteten med
> Microsoft Office." . Bør vel ende med " endnu bedre." eller lignende.

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.

[da-dansk] Re: Undertekster til promotion-video

Tak for input til Jesper og David.
Det er rettet nu.
Jeg vil give Jesper ret i at lige præcis den feature er lidt "nørdet", men
det er en del af videoen.
Hvis I gerne vil have adgang til at redigere wiki'en, kan I oprette jer
her: https://auth.documentfoundation.org/saml/singleSignOn

/Leif