[da-dansk] color resolution på dansk

Thomas Roswall Thomas Roswall

[da-dansk] color resolution på dansk

farvetilstand
farveopløsning
farvekvalitet
farvedybde

jeg tror farvedybde er det almindeligt brugte
dog: i skærmegenskaber på windows xp hedder det farvekvalitet

jeg stemmer for farvedybde

/thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Ejnar Zacho Rath Ejnar Zacho Rath

Re: [da-dansk] color resolution på dansk

Enig, farvedybde.

Vh
Ejnar

--
Ejnar Zacho Rath
Kølstrup Bygade 48

  Besøg http://www.oestfynsbiavlerforening.dk

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Jesper Laugesen Jesper Laugesen

Re: [da-dansk] color resolution på dansk

+1 farvedybde

Den 02-03-2011 08:17, Ejnar Zacho Rath skrev:

> [...]

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Thomas Roswall Thomas Roswall

Re: [da-dansk] color resolution på dansk

Takker

det er rettet hele vejen på tværs af applikationen

/thomas

> +1 farvedybde

>>> farveopløsning
>>> farvekvalitet