[da-dansk] grafikfilter "options"

Thomas Roswall Thomas Roswall

[da-dansk] grafikfilter "options"

kom lige til grafikfilter - der skal options oversættes i en lang
række enslydende sætninger
skal GIF options være

GIF indstillinger
Egenskaber for GIF

hvad tænker I?

mvh thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

David Filskov David Filskov

Re: [da-dansk] grafikfilter "options"

Opsætning evt - men husk bindestregen - GIF-indstillinger - det er jo
et sammensat ord på dansk.

2011/2/25 Thomas Roswall <[hidden email]>:

> [...]

Thomas Roswall Thomas Roswall

Re: [da-dansk] grafikfilter "options"

> Opsætning evt - men husk bindestregen - GIF-indstillinger - det er jo

right :-)

GIF-indstillinger
GIF-opsætning
Egenskaber for GIF

i OpenOffice hedder det
GIF Indstilinger (uden bindestreg og med stort I)

jeg er for indstillinger fordi jeg med egenskaber tænker properties

kan vi ikke få et par stemmer :-)

mvh thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Werner Knudsen Werner Knudsen

Re: [da-dansk] grafikfilter "options"

Jeg stemmer for GIF-indstillinger

> [...]

> kan vi ikke få et par stemmer :-)
>
> mvh thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Oscar Røhling Oscar Røhling

Re: [da-dansk] grafikfilter "options"

Ditto.

Den 25-02-2011 15:27, Werner Knudsen skrev:

> Jeg stemmer for GIF-indstillinger

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Thomas Roswall Thomas Roswall

Re: [da-dansk] grafikfilter "options"

thx

so let it be:
GIF-indstillinger (og MEF- og PICT- og ...)