[da-dansk] vedr svar på mails til listen

Thomas Roswall Thomas Roswall

[da-dansk] vedr svar på mails til listen

kan vi ikke få en reply-to linje ind i listens mail-udsendelse

det er lidt med forskel om den sender til listen, til afsender eller
til begge dele (så man får to mails af samme slags)

mvh thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Re: [da-dansk] vedr svar på mails til listen

Hej Thomas,
Tror du ikke vi bare lige skal vænne os til den nye funktionalitet?

Den anden dag sendte du en mail direkte til mig. Mit svar valgte jeg
ekspicit også at sende til listen (for at arkivets skyld). Dermed fik du
den dobbelt. Det var et bevidst valg fra min side.

/Leif

Den 02-03-2011 11:32, Thomas Roswall skrev:
> [...]
>
> mvh thomas

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

Ejnar Zacho Rath Ejnar Zacho Rath

Re: [da-dansk] vedr svar på mails til listen

Lige som de fleste andre af jer - tror jeg - abonnerer jeg på en del mailing
lister (som det hedder på godt dansk....). Nu har jeg prøvet at se, hvordan
de opfører sig, når man lavet et svar, og alle på nær en enkelt laver svar
til listen. Det er vel også sådan, at man som oftest netop vil svare til
listen og ikke til den oprindelige afsender. Derfor synes jeg, at det er hul
i hovedet at lige Libreoffice-lister skal være anderledes. Vi kan vist alle
finde ud af at svare til listen, men der er da ingen grund til at samle på
ekstra bøvl.

Lad os nu få det "Reply-To"-felt - som det også er på OOo-listerne.

Vh
Ejnar

--
Ejnar Zacho Rath
Kølstrup Bygade 48

  Besøg http://www.oestfynsbiavlerforening.dk

*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***