eerste bugHunt sessie voor aankomende LibreOffice 6.3!

eerste bugHunt sessie voor aankomende LibreOffice 6.3!

Beste LibreOffice fans en andere gebruikers!

Aanstaande maandag is de eerste bugHunt sessie voor aankomende
LibreOffice 6.3!
Een mooie kans om wat te doen voor één van je favoriete
opensource-programma's :)

https://blog.documentfoundation.org/blog/2019/05/09/libreoffice-63-bhsalpha1/

Wil je lezen wat er allemaal gebeurt met de QA-inspanningen, zie dan zit
artikel:
https://qa.blog.documentfoundation.org/2019/05/07/qa-report-april-2019/

groet - Cor

Re: eerste bugHunt sessie voor aankomende LibreOffice 6.3!

Top

Ik ga kijken wat ik kan doen.
Ik zie dat de release nu nog niet beschikbaar is.

Groetjes, Kees

Op vr 10 mei 2019 om 10:01 schreef Cor Nouws <[hidden email]>:

> [...]
> - http://www.nouenoff.nl / https://www.mijncloudoffice.nl

Re: eerste bugHunt sessie voor aankomende LibreOffice 6.3!

O ja, ik zie het.
Maar dat staat niet op de pagina van de bug hunt.
Via de link die daar staat vind je geen 6.3.