Ανανέωση και μετάφραση του el.libreoffice.org

Simos Xenitellis Simos Xenitellis

Ανανέωση και μετάφραση του el.libreoffice.org

Καλημέρα!

Το https://el.libreoffice.org/ είναι η επίσημη σελίδα για την
ελληνόφωνη κοινότητα του LibreOffice.
Όπως είναι τώρα, έχουμε τις σελίδες της παλιάς μορφής του δικτυακού
τόπου του LibreOffice.

Μπορείτε να δείτε τώρα στο https://www.libreoffice.org/ τη νέα και πιο
μοντέρνα σχεδίαση.
Άλλες κοινότητες έχουν μπει στη διαδικασία και το έχουν μεταφράσει στη
γλώσσα τους.
Δείτε, για παράδειγμα,
1. https://de.libreoffice.org/
2. https://it.libreoffice.org/
3. https://fr.libreoffice.org/
4. https://es.libreoffice.org/

Μπορούμε να μεταφράσουμε και εμείς στα ελληνικά, οπότε να ανανεώσουμε
το https://el.libreoffice.org/
Για τη μετάφραση, θα γίνει χρήση ενός CMS (το SilverStripe) και
μετάφραση γίνεται απευθείας πάνω στις σελίδες. Δηλαδή, η μετάφραση δεν
γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο στο
https://translations.documentfoundation.org/

Αν υπάρχουν άτομα που μπορούν να αναλάβουν κάτι τέτοιο, πείτε μου.

Σίμος

Michael Kotsarinis Michael Kotsarinis

Re: [el-users] Re: Ανανέωση και μετάφραση του el.libreoffice.org

Σίμο καλησπέρα, έχουμε συνεργαστεί και στο παρελθόν σε θέματα μεταφράσεων,
δυστυχώς διάφορα προβλήματα με κράτησαν ανενεργό. Θα ήθελα όμως να
συμμετέχω σε αυτή την προσπάθεια όσο μπορώ. Πες μου αν χρειάζεται ακόμη
βοήθεια και τι βήματα πρέπει να κάνω.

Στις Παρ, 15 Ιουν 2018, 11:03 π.μ. ο χρήστης Simos Xenitellis <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
Michael Kotsarinis Michael Kotsarinis

Re: [el-users] Re: Ανανέωση και μετάφραση του el.libreoffice.org

Ευχαριστώ πολύ! Θα είμαστε σε επικοινωνία.

Στις Τρί, 19 Ιουν 2018, 4:53 μ.μ. ο χρήστης Simos Xenitellis <
[hidden email]> έγραψε:

> Ευχαριστώ πολύ Μιχάλη.
>
> Έστειλα αίτημα για τη δημιουργία λογαριασμού στο el.libreoffice.org
> (CMS SilverStripe).
> Θα ετοιμάσω σύντομες οδηγίες για τη διαδικασία μετάφρασης μέσω αυτού του
> CMS.
>
> Σίμος

> μεταφράσεων,
> συμμετέχω
> και τι

> πιο

Epaminondas Diamantopoulos-2 Epaminondas Diamantopoulos-2

Re: [el-discuss] Re: [el-discuss] Re: Ανανέωση και μετάφραση του el.libreoffice.org

Καλησπέρα σε όλους,

Έκανα μία περιήγηση στο https://translations.documentfoundation.org/el/ και
από ότι κατάλαβα το μεγαλύτερο έργο της μετάφρασης έχει ήδη γίνει από τον
Δημήτρη Σπίγγο (ή μήπως δεν κατάλαβα καλά;). Είναι εύκολο να προσδιοριστεί
μία σειρά προτεραιότητας για ότι έχει απομείνει να γίνει;

Επαμεινώνδας

Στις 19 Ιουνίου 2018 - 5:02 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
[hidden email]> έγραψε: