geen download beschikbaar

Guy Voets Guy Voets

geen download beschikbaar

Wat ik jullie hiermee wil melden, is dat er al een tijdje iets raars
gebeurt op de NL downloadpagina. Ik krijg steevast de melding:

"Er zijn geen regeluliere installatiebestanden beschikbaar.
Verander uw keuze of kies er één uit de aanvullende downloads hieronder."

raar,
--
Guy
using LibO 5.0.1 on a iMac Intel Yosemite 10.10.5

Alex Plantema Alex Plantema

Re: geen download beschikbaar

Op dinsdag 8 september 2015 12:27 schreef Guy Voets:

> [...]
> hieronder."
> using LibO 5.0.1 on a iMac Intel Yosemite 10.10.5

Als je op Intel (64bit, >= 10.8) klikt is er wel een versie beschikbaar.
Is die niet geschikt?

Alex.

Guy Voets Guy Voets

Re: geen download beschikbaar

Ik bedoel dat vroeger meteen de juiste versie aangeboden werd, terwijl je
nu verder moet gaan zoeken onder de boodschap dat er geen "regeluliere"
bestanden zijn.

gegroet,
Guy