[gl-discuss] Dúbida

damufo damufo

[gl-discuss] Dúbida

Boas:
No menú de libreoffice en Formato-> Modificar
maiúsculas/minúsculas->Menú, Primeira letra de cada palabra en maiúsculas

Vendo os outros exemplos, penso que quedaría mellor
Primeira Letra De Cada Palabra En Maiúsculas

abur

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/

Leandro Regueiro Leandro Regueiro

[gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

2011/9/13 damufo <[hidden email]>:
> [...]
> Primeira letra de cada palabra en maiúsculas
>
> Vendo os outros exemplos, penso que quedaría mellor
> Primeira Letra De Cada Palabra En Maiúsculas

Creo eu que xa se decidira que nos menús só estaría en maiúscula a
primeira letra da primeira palabra, aínda que haxa casos tan
particulares como este.

Deica

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
damufo damufo

Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

Boas:
Non, este non é ese caso.
Mira os outros casos (Formato-> Modificar maiúsculas/minúsculas), tal
como indico na mensaxe.
Abur.

En 2011/09/14 12:46, Leandro Regueiro escribiu:

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
damufo damufo

Re: [gl-discuss] Dúbida

Boas:
Algún outro comentario?
Antón, como ves a suxestión?

En 2011/09/14 13:29, damufo escribiu:

Anton Meixome Anton Meixome

2011/9/29 damufo <[hidden email]>:
> Boas:
> Algún outro comentario?
> Antón, como ves a suxestión?

Desculpa Dani,

Estou de acordo contigo. Hai que meterlle ese «simbolismo gráfico» por
chamarlle dalgunha maneira, por simple coherencia co resto das
opcións.

Esta tempada ando algo despistado, desculpade se non estou aí, aí. Se
vedes que me despisto dádeme un toque directo

Vou mirar se atopo a cadea

--
Antón Méixome - TDF member 105
Blog about Galician Office Suite

[...]

Queda así logo, se vos parece ben:

Maiúscula Inicial en ~Cada Palabra

(aproveitei para reducir o tamaño: antes, "Primeira letra de cada
palabra en maiúsculas")

O que di Leando ten tamén razón nos demais casos, por exemplo no texto
descritivo asociado : "Volve maiúscula a primeira letra de todas as
palabras."

2011/10/5 Anton Meixome <[hidden email]>:

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

damufo damufo

Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

Boas Antón:
Nada que desculpar, penso que todos andamos máis que liados e facemos o
que podemos.
Grazas a ti por estar aí. ;-)

En 2011/10/05 02:55, Anton Meixome escribiu:

damufo damufo

Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

Boas:

Desculpa a miña ignorancia, que significa "~" xusto antes de "Cada Palabra"?

En 2011/10/05 03:26, Anton Meixome escribiu:

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

[gl-discuss] Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

2011/10/5 damufo <[hidden email]>:
> Boas:
>
> Desculpa a miña ignorancia, que significa "~" xusto antes de "Cada Palabra"?

Se non estou equivocado é o acelerador ou como raio se chame, que se
emprega nas traducións de OpenOffice.Org (ou LibreOffice).  É dicir,
que para activar esa entrada só hai que premer a tecla C, dado que o
acelerador está antes da letra C do texto que mostra a entrada do menú
(ou o widget que sexa).

Noutros proxectos empréganse outros caracteres para indicar o
acelerador. En GNOME é _ e en KDE é &.

Deica

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
damufo damufo

Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Dúbida

Grazas Leandro!

En 2011/10/05 12:04, Leandro Regueiro escribiu: