[gl-discuss] Erro na interface

Miguel Bouzada Miguel Bouzada

[gl-discuss] Erro na interface

Se no canto de previsualización se emprega vista previa a liña entrará
correctamente

ver captura
--
Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
Anton Meixome Anton Meixome

Re: [gl-discuss] Erro na interface

Envía a captura, nen!

2011/12/15 Miguel Bouzada <[hidden email]>:

> [...]
> As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

Antón Méixome - TDF member 105
Blog about Galician Office Suite
Galician community OOo.org & LibO
http://blog.openoffice.gl

[...]

vai no anexo, por se non chega por algún filtro, tela aquí:
http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/Captura-de-pantalla.png

[...]

Ok,

Confirmado rc1 da versión 3.5.

A solución na miña opinión non pasa neste caso por cambiar a tradución
coherente de "preview" > previsualización

senón mellorar a cade evitando a redundancia que supón

«Amosar previsualización dos tipos de letra» que poderia mellorar, na
miña opinión con «Previsualizar os tipos de letra»

Amosar a previsualización (previsualizar) é o mesmo que dicir Inxerir
a bebida (beber) :-)

Ademais de acurtar a liña mantemos a coherencia no mesmo cadro de diálogo

Previsualizar ...
Amosar...

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

boa solución :) eu so propuxen o primeiro que se me ocorreu...

fixate un chisco máis arriba ... pantall    e o a ande anda ?

[...]

Corrixido tameń o de pantall

Non atopo o de ande/anda

Hai un detalle que quero facer. Substituír todos os «tres puntos» ou
Supoño que non terá moita repercusión e incluso pode ser moi latoso
pero é o correcto.

2011/12/16 Miguel Bouzada <[hidden email]>:

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

:) dicía ... e onde anda o «a» (de pantalla)