[gl-discuss] Fotos

Antón Méixome Antón Méixome

[gl-discuss] Fotos

Aproveitando a estadía de Jesús Corrius na I Conferencia LibreOffice
(estes días en París)
saco algunhas cousas de interese

Quero unha!!
http://www.flickr.com/photos/jcorrius/6243636574/in/set-72157627891498818/

Unha explicación nunha imaxe. O paso de estar baixo Sun (Oracle ou
calquera) a estar na TDF
http://www.flickr.com/photos/jcorrius/6243647628/in/set-72157627891498818/

Saúdos,

Antón

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/

Leandro Regueiro Leandro Regueiro

Re: [gl-discuss] Fotos

2011/10/19 Antón Méixome <[hidden email]>:
> Aproveitando a estadía de Jesús Corrius na I Conferencia LibreOffice
> [...]

E quen non? Eu traducín unha ducia de liñas, así que hai certa
xustificación a que se me dea unha :)

Deica