[gl-discuss] Versión 4

Anton Meixome Anton Meixome

[gl-discuss] Versión 4

Ola a todos,

A versión 4 sairá publicada segundo a previsión o día 6, é dicir, mañá.

Aínda non está dispoñible a nota de prensa para adaptala e publicar en
todos os idiomas.

Respecto da localización, está feita ao 100% en galego (xunto con outros 28
idiomas entre os que non está o español !!) Supuxo máis ou menos unhas 3600
novas palabras e toda unha sección dedicada á localización de procesos
estatísticos pero hai un pequeno problema que a ver se se resolve:

Aparecen unhas 6 ou 7 cadeas sen localizar na RC3. Xa mandei un correo.
Parece que é un problema que só nos afecta a algúns idiomas. Pedin que se
fixese unha nova RC pero supoño que como máximo sacarán unha nova
compilación xa definitiva.

O malo é que son cadeas que aparecen nos menús da Barra estándar e por
tanto son moi visibles (por exemplo Editar → Saír (que aparece como "Exit
LibreOffice"). Se non se soluciona a tempo, teño a dúbida de se debemos
promocionala para o público galego ou agardamos a que se corrixa, que sería
dentro dun mes.

Acaba de saír aínda o pasado día 3 a versión 3.6.5 á que non lle dou máis
importancia porque a rama 3.6 xa é moi estable desde a versión 3.6.2. En
todo caso faria fincapé na 3.6.6 que será última e por tanto a máis estable
(prevista para mediados de abril).

Calquera cousa xa sabedes... o correo é gratis

Un saúdo,

--
Antón Méixome - Galician Native Lang Coordination
Galician community LibO & AOO

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
Adrián Chaves Fernández Adrián Chaves Fernández

Re: [gl-discuss] Versión 4

Home, sempre se podería anunciar como 100% traducida e incluír na nova unha aclaración sobre o problema, e explicar que está pendente de que os desenvolvedores o solucionen. Cando o fagan, pódese publicar unha nota, máis curta, indicando que xa se solucionou e animando a descargar a nova versión co arranxo.

O Martes, 5 de Febreiro de 2013 02:17:48 Anton Meixome escribiu:

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
Leandro Regueiro Leandro Regueiro

[gl-discuss] Re: [gl-discuss] Versión 4

2013/2/5 Adrián Chaves Fernández <[hidden email]>:
> Home, sempre se podería anunciar como 100% traducida e incluír na nova unha aclaración sobre o problema, e explicar que está pendente de que os desenvolvedores o solucionen. Cando o fagan, pódese publicar unha nota, máis curta, indicando que xa se solucionou e animando a descargar a nova versión co arranxo.

Estou de acordo con Adrián. Así de paso xa temos para dúas novas en
vez de para unha.

Deica

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar
Miguel Bouzada Miguel Bouzada

[gl-discuss] Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Versión 4

terá algo que ver este tuit de LibO ?
make translatable a few more ui strings: make translatable a few more ui
strings http://bit.ly/Ut3YSt <http://t.co/kBYjf4Ko>

--
Membro de «The Document Foundation Projects» http://gl.libreoffice.org
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»

[...]

[gl-discuss] Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Re: [gl-discuss] Versión 4

2013/2/5 Miguel Bouzada <[hidden email]>

> terá algo que ver este tuit de LibO ?
> make translatable a few more ui strings: make translatable a few more ui
> strings http://bit.ly/Ut3YSt <http://t.co/kBYjf4Ko>

Non, creo que non, porque as cadeas afectadas non son esas.

Ben, parece que hai consenso. No caso doutros idiomas atopan tameń
problemas noutras cadeas.
Podemos anunciar a versión 4.0 como soamente recomendable para usuarios
avanzados, que é o que é en LibreOffice unha versión "punto cero". A
comunidade non a recomenda para usos "críticos". Espérase que se solucione
na versión 4.0.1 e esa si será recomendable para usuarios normais.

Por tanto, haberá que estar máis atento ás RC e facer revisións en
profundidade desa versión.

> [...]

> strings http://bit.ly/Ut3YSt <http://t.co/kBYjf4Ko>

Non, creo que non, porque as cadeas afectadas non son esas.

Outro dato. Parece que a versión RC3 vai pasar directamente a ser a V 4.
Non haberá nova compilación para publicar.