[gl-discuss] calendario de versións próximo

Anton Meixome Anton Meixome

[gl-discuss] calendario de versións próximo

Segundo o calendario previsto:

- A versión 3.4.4 está previsto que saia o 9 de novembro.
- A versión 3.4.5 para finais de febreiro
- A primeira versión da 3.5 está prevista para o 8 de febreiro. A
primeira beta sairá bastante antes, o 9 de decembro

En xeral vaise asentando a práctica de que a tradución conxélase unha
semana antes, entre 4 e 7 días.

Estado: da IU para a 3.5 xa pouco me falta para acabala.

--
Antón Méixome - TDF member 105
Blog about Galician Office Suite

--
Correo a [hidden email] para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/

damufo damufo

Re: [gl-discuss] calendario de versións próximo

Grazas!

En 2011/10/26 21:32, Anton Meixome escribiu:

> [...]

As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

David Vázquez David Vázquez

Re: [gl-discuss] calendario de versións próximo

Unha pregunta,
para as actualizacións existe algúnha forma de actualizar dende o propio LibreOffice sen ter que baixar da web o instalador e reinstalar outra vez?
(refírome a windows)
Miguel Bouzada Miguel Bouzada

Re: [gl-discuss] calendario de versións próximo

Dependerá de que distro empregues, Ubuntu ten un repositorio PPA (que tamén
pode ser empregado noutras Debian)
https://launchpad.net/~libreoffice/+archive/ppa

Algunhas distros xa incorporan LibO como sistema de oficina predeterminado,
calquera deles xa fai a actualización como a de calquera outro paquete.

Para os casos en que non exista esta opción, ao descargar a nova versión,
dentro do paquete hai un script que fai toda a a actualización
automaticamente.

--
Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net

[...]

Xa pero David preguntaba de windows...

Resultado: non, de momento esa opción, que tiña OOo.org  está
desactivada porque ademais do cambio de URL no código, implica ter un
sistema de servidores  para que funcione o botonciño. Supoño que ata o
de agora hai outras prioridades, como por exemplo o enorme traballo
que se fixo para pulir o tamaño dos paquetes de instalación que
consumían tráfico e espazo de modo ineficiente.

Ademais date conta que o parque de instalacións de LibreOffice, de
momento, non é nin moi grande nin antigo (25 millóns e menos dun ano a
maioría), o que sumado a que en Linux xa hai ese servizo de modo
alternativo como comentaba Miguel, é lóxico que non se lle dese
prioridade.