grafiek maken

Pieter Padmos-3 Pieter Padmos-3

grafiek maken

Beste gebruikers,

Hoe maak ik een grafiek in Libre Office Calc?

Ik heb me suf gezocht bij de algemene handleiding en de handleiding voor
Calc, maar kon niets vinden.
En ik heb alle data in Calc gereed.

Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet!?

*Hartelijke groet van Pieter Padmos, Paulus Buyslaan 24, 3818 LD
Amersfoort. Tel. (+31)(0)334619868*

Re: grafiek maken

In het menu, onder /invoegen zie je "diagram". Dan opent het
hulpprogramma om een grafiek (diagram) in te voegen. Je moet aan de hand
van dit hulpprogramma gaan lopen. Even goed kijken...

Succes!

Pieter

Op 02-04-2020 om 18:36 schreef Pieter Padmos:

> [...]
>
> Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet!?
>
> *Hartelijke groet van Pieter Padmos, Paulus Buyslaan 24, 3818 LD

Hi Pieter

Je zegt dat je niets over grafieken (diagrammen) kan vinden in de
handleiding voor Calc.
Echter is er een specifiek hoofdstuk hiervoor.
Dat is Hoofdstuk 3, Diagrammen en grafieken maken.
Je vindt de handleidingen hier:
https://nl.libreoffice.org/ondersteuning/documentatie/

Groeten, Kees

Virusvrij.