math subscript

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

math subscript

Besten,

In math probeer ik een subscript + weer te geven. Wie weet hoe? (e_+ )
neutraal element voor optellen

JorenDC JorenDC

Re: math subscript

Op 14/01/13 16:17, Ivo ten Hagen schreef:
> Besten,
>
> In math probeer ik een subscript + weer te geven. Wie weet hoe? (e_+ )
> neutraal element voor optellen

goeie vraag! Heb er zelf na wat prullen geen antwoord op gevonden :s.
Zelfs '{test}_{+}' werkt niet...
Ik betwijfel het of het wel mogelijk is tot zover ik kan zien :s. Wel
een gemis. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik het zelf kan
'hacken'; anders al ik het rapporteren en er een enhancement-request van
maken. Bedankt voor je interessante vraag :-)!

(ps: je moet eens 'ge' typen ... dat geeft ook niet het gewenste
resultaat (= een vraagteken))

Groet,
Joren

drek drek

Re: math subscript

Op 14-01-13 18:08 schreef Joren:

> [...]
> 'hacken'; anders al ik het rapporteren en er een enhancement-request
> van maken. Bedankt voor je interessante vraag :-)!
De plus tussen dubbele aanhalingstekens e_"+" geeft bij mij het gewenste
resultaat.

Groeten, André

Wily Bijk Wily Bijk

Re: math subscript

Hoi Ivo,
Mij lukte het aldus, maar vraag me niet waarom:

  {E rsub + ~  }

Versie 3.6.2.2 (Bouw-id: 360m1(Build:2)) op Ubuntu 12.10

Groeten
Bijk

--
Afsluiting
Get Ubuntu <http://www.ubuntu-nl.org/> FireFoxIcon

Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen.
Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren.

Lao Tse

drek drek

Re: math subscript

Op 14-01-13 18:31 schreef bijk1904:

> [...]
> Mij lukte het aldus, maar vraag me niet waarom:
>
>  {E rsub + ~  }
>
> Versie 3.6.2.2 (Bouw-id: 360m1(Build:2)) op Ubuntu 12.10

Mijn voorgestelde oplossing met de dubbele aanhalingstekens werkt voor
alle karakters die ook een functie hebben, zoals _, /, +, enz.

Groeten, André

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: math subscript

Allemaal dank,
tussen dubbele aanhalingstekens werkt uitstekend. Ik had al een aantal
van dergelijke opties geprobeerd, maar blijkbaar toch een typefout of
zo. Ik ben er heel blij mee ;-)
Ivo

Op 14-1-2013 18:31, bijk1904 schreef:

> [...]
> Mij lukte het aldus, maar vraag me niet waarom:
>
>  {E rsub + ~  }
>
> Versie 3.6.2.2 (Bouw-id: 360m1(Build:2)) op Ubuntu 12.10

JorenDC JorenDC

Re: math subscript

Op 14/01/13 18:15, drek schreef:
> De plus tussen dubbele aanhalingstekens e_"+" geeft bij mij het
> gewenste resultaat.
>
> Groeten, André

Super! Weeral wat bijgeleerd :-)

Bedankt