podmienene formatovanie

ovdbudzel ovdbudzel

podmienene formatovanie

od verzie LO 4.3. Calc, keď bunke nastavím podmienené formátovanie,
bunku okopírujem, vložím do iných buniek, dokument uložím a zatvorím, po
opätovnom otvorení dokumentu, podmienený formát je len v pôvodnej bunke
v nakopírovaných už nie. Čo stým?

Štefan

Milos Sramek Milos Sramek

Re: podmienene formatovanie

On 2014-10-02 13:49, ovdbudzel wrote:
> [...]
> bunku okopírujem, vložím do iných buniek, dokument uložím a zatvorím,
> po opätovnom otvorení dokumentu, podmienený formát je len v pôvodnej

Dobry den,
ja tento problem nemam. Pouzil som LO4.3.2.2. Aky format ste pouzili na
ulozenie?
Miloš

--
email & jabber: [hidden email]