printvoorbeeld in calc

Ide Huitema Ide Huitema

printvoorbeeld in calc

Hallo allemaaal,

ik loop al enige tijd tegen een irritatie aan in calc. Een doc van 1 blz
wil wel een printvoorbeeld geven. Echter een doc van meerdere blz ( al
dan niet met handmatig einde) niet.

Iemand dezelfde ervaring?  Zo ja, hoe kan ik dit verhelpen.

Ide
Lo 3.5 op windows Vista en 7

Theo van Nunen Theo van Nunen

Re: printvoorbeeld in calc

Hallo Ide,
Maak eerst een selectie van het deel wat je wilt printen.
Ga naar Opmaak -> afdrukbereik -> definiëren.
Kijk daarna in afdrukvoorbeeld naar het resultaat.
succes Theo

Op 24-4-2012 18:49, Ide Huitema schreef:

> [...]
> ( al dan niet met handmatig einde) niet.
>
> Iemand dezelfde ervaring?  Zo ja, hoe kan ik dit verhelpen.

H.C. van der Burg-2 H.C. van der Burg-2

RE: printvoorbeeld in calc

Hallo Ide,

Volgens mij zit op de pagina van het afdrukvoorbeeld aan de rechterzijde een verticale scrollbalk, waarmee je de overige afdrukvoorbeelden van de pagina's kunt bekijken.
Hopelijk kan je daarmee uit de voeten.

Met vriendelijke groet,
Henk van der Burg

Ide Huitema Ide Huitema

Re: printvoorbeeld in calc

Theo,

dank alvast. Maar ik blijf het vreemd vinden dat het niet werkt als met 1 enkele blz.. Voorheen kon dit nl. wel.

Ide Huitema
[hidden email]

> [...]

> ( al dan niet met handmatig einde) niet.
>
> Iemand dezelfde ervaring?  Zo ja, hoe kan ik dit verhelpen.

VLB1 VLB1

Re: printvoorbeeld in calc

Beste Ide,

In principe werkt het hetzelfde en heb daar zelf geen problemen mee.
Anders wat nader aangeven wat je precies doet.

Groet Frank