printvoorbeeld

Ide Huitema Ide Huitema

printvoorbeeld

Hallo allen,

Als ik in LO3.3.4. build 402( W Vista) in calc een printvoorbeeld wil zien krijg ik een compleet grijze blz in een doc met ca 250 rijen. In LO writer krijg ik netjes een vb. In een vorige versie was dit niet. Is er bij mij iets fout?

Ide Huitema

VLB1 VLB1

Re: printvoorbeeld

Beste Ide,

Denk ik wel zou een goed printvoorbeeld moeten geven.
Waarom niet upgraden naar LO 3.5?

Groet Frank

Op 20-2-2012 21:54, Ide Huitema schreef:
> [...]
>
> Als ik in LO3.3.4. build 402( W Vista) in calc een printvoorbeeld wil zien krijg ik een compleet grijze blz in een doc met ca 250 rijen. In LO writer krijg ik netjes een vb. In een vorige versie was dit niet. Is er bij mij iets fout?

Ide Huitema Ide Huitema

Re: printvoorbeeld

Hallo Frank en wellicht anderen,

LO 3.5 geinstalleerd geeft hetzelfde effect. Ik ben er nu achter dat het in 1 doc voorkomt. Terwijl ik in meerdere docs gewerkt heb. Ze hebben bij mijn weten dezelfde instellingen. Iemand een idee?

Ide Huitema
[hidden email]

> [...]

> Als ik in LO3.3.4. build 402( W Vista) in calc een printvoorbeeld wil zien krijg ik een compleet grijze blz in een doc met ca 250 rijen. In LO writer krijg ik netjes een vb. In een vorige versie was dit niet. Is er bij mij iets fout?

Re: printvoorbeeld

Ide Huitema wrote (21-02-12 23:04)

> LO 3.5 geinstalleerd geeft hetzelfde effect. Ik ben er nu achter dat
> het in 1 doc voorkomt. Terwijl ik in meerdere docs gewerkt heb. Ze
> hebben bij mijn weten dezelfde instellingen. Iemand een idee?

Kan het te maken hebben met Afdrukbereiken (Opmaak > Afdrukbereiken) ?

--
  - Cor
  - http://nl.libreoffice.org