probleem opening bestand in Libre Office

Cuypers Sylvain Cuypers Sylvain

probleem opening bestand in Libre Office

Beste,
Zou ik om uw hulp mogen vragen.
Ik heb een tekst in exel opgesteld en bewaard in de map van Libre Office.
Ik krijg even mijn bewaarde tekst niet meer geopend en krijg de melding:
Fout
D:\Data\mijn mappen\Documents\Personeelsbezetting.ods.bestaat niet

Ik kan enkel maar verwijderen en dat is alles.
Wat doe ik hieraan om dit te verhelpen?
Dank voor uw antwoord.
Sylvain Cuypers

Verzonden vanuit Mail<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> voor Windows 10

Re: probleem opening bestand in Libre Office

Beste Sylvain

Waarschijnlijk probeer je een recent bestand te openen die op die locatie
niet (meer) aanwezig is. Probeer eens met Bestand - Openen en zoek dan het
bestand op.

Wellicht werkt dat wel.

Groeten, Kees

Op do 24 jan. 2019 16:24 schreef Cuypers Sylvain <
[hidden email]:

> [...]
> voor Windows 10

Cuypers Sylvain Cuypers Sylvain

RE: probleem opening bestand in Libre Office

Dank U wel voor uw antwoord Kees. Ik heb eigenlijk al alles geprobeerd maar niets lukte.

Zou er ook geen manier zijn om het document te kopiƫren en bv. op het bureaublad op te slaan?

Bedankt voor de hulp.

Sylvain

Verzonden vanuit Mail<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> voor Windows 10

________________________________
> [...]

> voor Windows 10

Re: probleem opening bestand in Libre Office

Ik zie dat je een windows-computer hebt.
Ik stel voor dat je het volgende doet:
Je opent de Windows verkenner (gele "map" in de balk)
Daar klik je aan de linker kant op "Deze pc",
Als je dat gedaan hebt, klik je uiterst links-boven in het vakje "zoeken in Deze-pc"
In dat vakje schijf je Personeelsbezetting.ods
En dan druk je Enter.

Nu gaat Windows je hele systeem afzoeken naar het bestand. Als het bestand er is vindt hij het.
Succes.
Pieter.

Op donderdag 24 januari 2019 18:27:34 CET schreef u:
> Personeelsbezetting.ods

Cuypers Sylvain Cuypers Sylvain

RE: probleem opening bestand in Libre Office

Dank U wel Pieter, ik heb al enkele documenten terug kunnen kopiƫren.

Dikke merci.

Sylvain