program crashuje tuz po otworzeniu

andrzej-2 andrzej-2

program crashuje tuz po otworzeniu

posiadam libre office w wersji 3,6,0 po otworzeniu dokumentu tekstowego
lub w czasie wyswietlania zielonego ekranu startowego program zawiesza się
po czym następuje komunikat o błędzie programu i o wysłaniu raportu z
błędami do microsoftu mam najnowsze dodatki jak java adobe flash etc

Piotr Sinda Piotr Sinda

Re: program crashuje tuz po otworzeniu

W dniu 2012-08-15 03:41, andrzej pisze:
> [...]
> program zawiesza się po czym następuje komunikat o błędzie programu i
> o wysłaniu raportu z błędami do microsoftu mam najnowsze dodatki jak

Nie podałeś z jakiej wersji systemu operacyjnego korzystasz.
Mam zainstalowaną tą samą wersję LibO na Windows 7 HP i nie zauważyłem
podobnych problemów.
Jeżeli używasz XP to może nieodpowiednia wersja DotNet?

andrzej-2 andrzej-2

Piotr Sinda Piotr Sinda

W dniu 2012-08-15 14:48, andrzej pisze:

> [...]
Zainstalowałem LibO na wirtualnej maszynie z XP Prof. Działa bez
problemu więc może rzeczywiście "przeładuj" instalację czyszcząc stare
pliki.

andrzej-2 andrzej-2

Piotr Sinda Piotr Sinda

W dniu 2012-08-15 18:15, andrzej pisze:

> [...]
Java 5?!
Raczej 7 Update 5.
Na wszelki wypadek też ją uaktualnij.

http://www.java.com/pl/download/windows_xpi.jsp?locale=pl

Łukasz Janik Łukasz Janik

W dniu 2012-08-15 21:20, Piotr Sinda pisze:

> Java 5?!
> Raczej 7 Update 5.
> Na wszelki wypadek też ją uaktualnij.
>
> http://www.java.com/pl/download/windows_xpi.jsp?locale=pl

u mnie ta java nie wspolpracuje z rozszerzeniem lanquage tool. mam vista
32 bit i lo 3.6.

--
Łukasz "Pikaczu" Janik
GG: 1453844

> [...]