schrijffoutje in Libreoffice

Martin /Nightowl/ Byttebier Martin /Nightowl/ Byttebier

schrijffoutje in Libreoffice

Hallo,

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om een fout te melden. Indien
mijn excuses.
 Zojuist ontdekt dat er een schrijffoutje staat in
Libreoffice Writer 6.3.2.2 OpenSuse 15.0.

Als ik een stukje tekst selecteer dan zie ik gans onderaan het aantal
geselecteerde woorden. Libreoffice maakt er echter "worden" van.
Niet echt correct dus.

Groeten,
Martin
--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021

Re: schrijffoutje in Libreoffice

Beste Martin,

Martin /Nightowl/ Byttebier wrote on 9/22/19 10:23 AM:

> Ik weet niet of dit de juiste plaats is om een fout te melden. Indien
> mijn excuses.

Het kan ook gelijk in BugZilla
   https://bugs.documentfoundation.org/

Maar het mag ook hier. Zeker voor een eenvoudige verbetering in de
vertaling, is dat prima.

> [...]
>
> Als ik een stukje tekst selecteer dan zie ik gans onderaan het aantal
> geselecteerde woorden. Libreoffice maakt er echter "worden" van.

Inderdaad. Dank voor het melden!
Ik heb het gelijk even aangepast in de vertaalsoftware, Pootle.
Het komt dan in de eerstvolgende versie (6.2.8).