[sv-users] Datakrångel

monica malvina serrander jansson monica malvina serrander jansson

[sv-users] Datakrångel

Hej! Jag har använt Libre för skolarbetet. Nu har det blivit fel. Dokument som inte finns och dokument som inte kan skrivas ut. Jag vågar inte fortsätta Libre längre. Arbetet kan ju sparas på okänd plats, försvinna och inte göras tillgängligt. Ber om hjälp !
Med hälsningar MonicaSerrander Jansson

Skickat från Samsung Tablet.

Annamaria Nelson Annamaria Nelson

[sv-users] Re: [sv-users] Datakrångel

Hej, så intressant att du har samma problem som jag.
Skrivit här i gruppen om detta fick många vänliga engagerade tips men
tyvärr ingenting har hjälpt.
Kanske hjälper dig, du hittar kanske om du letar efter "Utskriftsproblem"
och mitt namn Annamaria Nelson.
Kan vara så att några svar kom direkt till mig (man får se upp att den går
via communitin [hidden email]" så att alla kan se).
Vad som är svårt med detta att ibland kan jag skriva ut, mycket sällan. Jag
kunde inte hitta något mönster
Lycka till
Annamaria Nelson

Den tis 14 jan. 2020 kl 11:22 skrev monica malvina serrander jansson <
[hidden email]>:

> [...]
> som inte finns och dokument som inte kan skrivas ut. Jag vågar inte
> fortsätta Libre längre. Arbetet kan ju sparas på okänd plats, försvinna och

Jan Demmers Jan Demmers

[sv-users] Re: [sv-users] Datakrångel

Hej. Ett enkelt ”fusk” är att i stället för att skriva ut direkt så gör man
ett Pdf-dokument som man sen skriver ut. Pdf görs enkelt antingen från
knappen uppe åt höger bland knapparna eller via menyn.
//Janne

[hidden email]>:

> [...]
> som inte finns och dokument som inte kan skrivas ut. Jag vågar inte
> fortsätta Libre längre. Arbetet kan ju sparas på okänd plats, försvinna och

Regards

Jan Demmers
Mob: +46708708720