[sv-users] Fel 1316

Jan Romander Jan Romander

[sv-users] Fel 1316

Hej,

Jag har ovanstående problem (Fel: 1316. Det angivna användarkontot finns
redan) vid uppdatering/nyinstallation av v 7.1.2.
Det hjälpte inte att avinstallera v 7.1.1 med IObit Uninstaller samt
ordentligt rensa registret.
Hur ska detta avhjälpas?

Mvh/Jan Romander

Jan Romander Jan Romander

Re: [sv-users] Fel 1316

Hej igen,

Registret rensades med, Ccleaner v 5.78.8558, Registry First Aid v 11,
Advanced System Care v 14.3.0.240 samt Ashampoo Registry Cleaner v 2,
utan att det fick någon effekt.
Jag kan helt enkelt inte använda LibreOffice på denna dator tills jag
får något tips om hur man tar bort angivarkontot 1316.

Mvh/Jan Romander