[sv-users] Negativt resultat

Leif Leif

[sv-users] Negativt resultat

Hej,

Jag har ett fil där jag tidigare har siffror jag kollar lite förbrukning. Nu visar det negativa siffror när jag dividerar 42,0 med 27,5, resultat visa -1,53 istället för 1,53. Så var det inte tidigare.

Med vänlig hälsning
Leif Johnson

Jan Öhman-3 Jan Öhman-3

Re: [sv-users] Negativt resultat

Vad har du för version av LO?

//jan

Johnny Rosenberg Johnny Rosenberg

Den sön 17 maj 2020 kl 23:02 skrev Leif <[hidden email]>:

> [...]
> visa -1,53 istället för 1,53. Så var det inte tidigare.
>
> Okej. Utan att veta något annat än detta blir det nog omöjligt att hjälpa
till. Kan du möjligen ladda upp filen (eller en kopia av den med eventuell
känslig information borttagen) någonstans och länka till den? Med
ovanstående information kan det ju vara vad som helst från formattering
till felaktiga formler. Man kan bara gissa.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg