[tr-discuss] LibOCon 19 Türkiye Adaylığı Hakkında

kara kara

[tr-discuss] LibOCon 19 Türkiye Adaylığı Hakkında

Merhabalar,

Daha önce bu konuda bir e-posta atmış ve görüş istemiştim.[0] Çağrıya
cevap veren gönüllülerden oluşan bir ekip oluşturduk. (Ekipte hala boş
yer var.) Şu anda bir yandan başvurumuzu hazırlıyor, bir yandan da
konferans yeri ayarlamaya ve destekçi(ler) bulmaya çalışıyoruz.
(İstanbul) Konferans için şimdilik belirlediğimiz tarih 12 - 15 Eylül
2019. (Sonradan değişebilir.)

[0] https://listarchives.libreoffice.org/tr/discuss/msg00003.html

Bu konularda ya da yardım edebileceğinizi düşündüğünüz başka konularda
yardım etmek isterseniz, bu e-postayı yanıtlayarak ya da doğrudan bana
bir e-posta yazarak bilgi verebilirsiniz. İletinizde kısaca kendinizden
bahsedip neler yapabileceğinizi de yazarsanız çok makbule geçer.

Sevgiler.

--
*Muhammet Kara *
LibreOffice Certified Developer

*TÜBİTAK ULAKBİM*
*Pardus Projesi <https://www.pardus.org.tr>*
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı
(Eskişehir Yolu 7. km) 2151. Cadde No:154
06510 Çankaya/ANKARA
T +90 312 298 9293