[tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern

Efe Gürkan YALAMAN Efe Gürkan YALAMAN

[tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern

Merhaba,

Bu sene de LibreOffice konferansina tum GSoC ogrencilerini cagirdilar.
Konferans 2-5 eylul tarihleri arasinda olacak. Gecen sene oldugu gibi bu
sene de topluluktan pek cok kisiyle tanisma sansim olacak. Iletmek, sormak
istediginiz bir seyler ya da ozel olarak ogrenmek istediginiz bir seyler
varsa lutfen cekinmeden buraya yazin.

Kolayliklar,

--
Efe Gürkan YALAMAN
#soma <http://edition.cnn.com/2014/05/15/world/europe/turkey-mine-accident/>

Volkan Evrin Volkan Evrin

Re: [tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern

Bu konferansi 2016 ya da 2017 yilinde TR 'da yapmak istersek nasil bir
hazirlik ve basvuru surecinden gecmemiz gerekir, genel bilgi
alabilirsen, cok guzel olur.

Saygilar
VolkanEvrin
LKD

-------- Özgün ileti --------
[[b]]Konu: [[/b]][tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern
[[b]]Kimden: [[/b]]Efe Gürkan YALAMAN <[hidden email]>
[[b]]Kime: [[/b]][hidden email] <[hidden email]>
[[b]]Tarih: [[/b]]01-09-2014 14:15

1 Eylül 2014 14:27 tarihinde Volkan Evrin <[hidden email]> yazdı:

> Bu konferansi 2016 ya da 2017 yilinde TR 'da yapmak istersek nasil bir
> hazirlik ve basvuru surecinden gecmemiz gerekir, genel bilgi
> alabilirsen, cok guzel olur.

Tamamdır.

Oradayken günlük olarak mail takip edecegim sormak istediginiz seyler
olursa konferans esnasında da iletebilirsiniz.

--
Efe Gürkan YALAMAN
#soma

Zeki Bildirici-2 Zeki Bildirici-2

Re: [tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern

1 Eyl 2014 14:14 tarihinde "Efe Gürkan YALAMAN" <[hidden email]>
yazdı:

> Merhaba,
Selam,
> istediginiz bir seyler ya da ozel olarak ogrenmek istediginiz bir seyler
> varsa lutfen cekinmeden buraya yazin.
Florian'a, Charles'a, Thorsten,  Michael, Leif vs vs.  Hepsine çok
selamlarımı söyle :)

@Volkan Hocam,

Konferans yeri için çağrı yapılıyor bu çağrıya teklifte bulunuyor vs.
Genelde bir yıl önceden oluyor. Duyurusunu iletirim sana.

Kolaylıklar,
Zeki

Efe Gürkan YALAMAN Efe Gürkan YALAMAN

Re: [tr-users] 2014 LibreOffice Konferansi, Bern

4 Eylül 2014 13:15 tarihinde Zeki Bildirici <[hidden email]>
yazdı:

> Florian'a, Charles'a, Thorsten,  Michael, Leif vs vs.  Hepsine çok
> selamlarımı söyle :)

Florian, Thorsten, Micheal burda :D Charles yok. Soyledim :D