[tr-users] Çeviri Durumu Hakkında

Volkan Gezer Volkan Gezer

[tr-users] Çeviri Durumu Hakkında

Merhaba,

Bugün Pootle sayfasında çeviri durumuna baktım ve gönderi yapmak
istedim. Ancak seçtiğim dizgelerin çoğunda zaten öneri mevcuttu.
Öneriler ne şekilde onaylanmaktadır acaba? Çeviri onayları devam
etmekte midir yoksa ne yazık ki çoğu diğer proje gibi askıda mıdır?

İyi çalışmalar...

Best regards,
Volkan GEZER
[hidden email]

Zeki Bildirici Zeki Bildirici

Re: [tr-users] Çeviri Durumu Hakkında

4 Eki 2013 17:32 tarihinde "Volkan Gezer" <[hidden email]> yazdı:

> [...]
> Öneriler ne şekilde onaylanmaktadır acaba? Çeviri onayları devam
> etmekte midir yoksa ne yazık ki çoğu diğer proje gibi askıda mıdır?

Yoğun çeviri dönemleri ardından yaz boyu -malum gündem- ve diğer
sebeplerden ötürü sanırım biraz geri kaldık.

Çeviriler, öneriler her zaman etkin. Sürekli sürüm yayınlandığından  hiçbir
zaman askıda olmayacak.

Çevirilerde sürekli bir iyileştirmeye ihtiyacımız var, kalite konusuna özen
göstermeliyiz.

Volkan bey, bu arada pootle ayarlar bölümünden Türkçe dil projesini seçmiş
miydiniz?

Bayram sonrası hızlanarak çevirileri tamamlamanak dileğiyle,

Selamlar, saygilar
Zeki