[tr-users] Çeviri mail listesi

Efe Gürkan YALAMAN Efe Gürkan YALAMAN

[tr-users] Çeviri mail listesi

Merhaba,

Çevirmenlerin birbirleri ile iletişim kurabilmesi için local bir mail
listemiz yok sanırım. Oluşturabilmemiz mümkün mü ? Şahsen bazı kelimeleri
çevirirken ortak kararlar almamız gerektiğini düşünüyorum. Örneğin "merge"
ile "combine" aynı anlamda değil ve uygun bir kelime bulamadığımdan öneri
olarak bıraktım.

Daha önce "input" için aynı yardım dosyasında hem girdi hem giriş olarak
iki farklı çeviriye rastlamıştım. Tartışabileceğimiz ortak bir alanımız
olsa iyi olabilir diye düşünüyorum. Kullanıcı listesini işgal etmek çok
hoşuma gitmez şahsen.

Kolay gelsin.

Necdet Yücel Necdet Yücel

Re: [tr-users] Çeviri mail listesi

Selamlar,

Bu listenin trafiği zaten çok düşük. Çeviri sorunlarını da burada
konuşabiliriz sanırım.

---
Necdet Yücel
http://about.me/nyucel