[tr-users] Kış geldi, çeviri akşamları yapalım mı?

Zeki Bildirici Zeki Bildirici

[tr-users] Kış geldi, çeviri akşamları yapalım mı?

Arkadaşlar merhaba,

Geçtiğimiz yılın yanında çeviri akşamları yapmıştık [1] Şahsi ikrim
faydalı olduğu yönündeydi. Bu esnada topluluk içi iletişimi de
artırmıştık.

Kış geldi, LibreOffice 4.2. de yolda ve epeyce çeviri işimiz var.
Diyorum ki bu kış yine çeviri akşamları yapalım ne dersiniz?

Önerim yine Çarşaba saat 9 sonrası freenode üzerinde #libreoffice-tr
kanalında buluşmak.

//Bu arada, LibreOffice 4.2. şablonlarını güncelledim. 1.000'e yakın
çevrilecek yeni dizi eklendi.

Kolaylıklar.
Zeki

1- https://www.google.com.tr/search?q=libreoffice+%C3%A7eviri+ak%C5%9Famlar%C4%B1&oq=libreoffice+%C3%A7eviri+ak%C5%9Famlar%C4%B1&aqs=chrome..69i57.3650j0j4&client=ubuntu-browser&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ayhan YALÇINSOY Ayhan YALÇINSOY

[tr-users] Re: Kış geldi, çeviri akşamları yapalım mı?

22-12-2013 14:30 tarihinde, Zeki Bildirici yazdı:
> [...]
>
> Kış geldi, LibreOffice 4.2. de yolda ve epeyce çeviri işimiz var.
> Diyorum ki bu kış yine çeviri akşamları yapalım ne dersiniz?
Fırsatım olursa katılırım.

> Önerim yine Çarşaba saat 9 sonrası freenode üzerinde #libreoffice-tr
> kanalında buluşmak.
>
> //Bu arada, LibreOffice 4.2. şablonlarını güncelledim. 1.000'e yakın
> çevrilecek yeni dizi eklendi.
Zamanım olduğunda el atarım

> Kolaylıklar.
> Zeki
İyi Çalışmalar...

--
Özgür Bir İşletim Sistemi İçin Pisi Linux <http://www.pisilinux.org>
Özgür Bir Üretkenlik Uygulaması İçin LibreOffice <http://tr.libreoffice.org>

Necdet Yücel Necdet Yücel

[tr-users] Re: Kış geldi, çeviri akşamları yapalım mı?

Selamlar,

Bu dönem akşamları bir toplantıya katılamam sanırım.

Kolaylıklar

---
ny

darbe darbe

[tr-users] Re: [tr-users] Re: Kış geldi, çeviri akşamları yapalım mı?

Ben firsat buldukca katilmaya calisirim.