[tr-users] LibreCalc

Gokan Atmaca Gokan Atmaca

[tr-users] LibreCalc

Merhaba

LibreCalc ile şifrelediğim dokumanımı açtığımda salt-okunur açıyor.
Şifreyi kaldırğımda yazılabilir oluyor. Ben şifreliyken yazilabilir
olmasini istiyorum. Problem ne olabilir ?

Teşekkürler.

Merve Yalçın Merve Yalçın

Re: [tr-users] LibreCalc

24.07.2014 17:23, Gokan Atmaca yazmış:
> [...]

> Şifreyi kaldırğımda yazılabilir oluyor. Ben şifreliyken yazilabilir
> olmasini istiyorum. Problem ne olabilir ?

Şifrelemeyi nasıl yaptınız? Dosya -> Özellikler -> Güvenlik yolundan
"Salt-okunur" seçeneğinin işaretli olup olmadığını kontrol
edebilirsiniz. Ekte ekran görüntüsünü gönderiyorum.

İyi çalışmalar

--
Merve Yalçın

Özgür Yazılım A.Ş. ~ $
http://www.ozguryazilim.com.tr
Tel: (312) 4240133 / GSM: (533) 2761694
Merve Yalçın Merve Yalçın

Re: [tr-users] LibreCalc

25.07.2014 12:25, Gokan Atmaca yazmış:
> Save as yapip sifre veriyorum.

Save as yapıp şifre verirken "Daha fazla seçenek" düğmesine
tıklandığında, belgenin düzenlenmesi için girilen bir parola alanı var.
Eğer orayı da kullanıyorsanız salt-okunur açıyor. Yalnızca açarken
parola sorma alanına parola giriyorsanız salt-okunur açmayıp, yapılan
değişiklikleri kaydediyor.

--
Merve Yalçın

Özgür Yazılım A.Ş. ~ $
http://www.ozguryazilim.com.tr
Tel: (312) 4240133 / GSM: (533) 2761694

Gokan Atmaca Gokan Atmaca

Re: [tr-users] LibreCalc

>Yalnızca açarken parola sorma alanına parola giriyorsanız salt-okunur açmayıp, yapılan değişiklikleri kaydediyor.

Zaten böyle yaptim.