[tr-users] LibreOffice 4.2 Çevirileri hakkında

Zeki Bildirici-2 Zeki Bildirici-2

[tr-users] LibreOffice 4.2 Çevirileri hakkında

Arkadaşlar merhaba,

Bu ara hepimizin işleri var sanırım ki çevirilerde pek ilerleme kaydetmedik.

4.2 sürümü çevirileri için Pazartesiye kadar vaktimiz var ve geride 5K
civarı kelime çevrilmeyi bekliyor.

Bu iki gün içerisinde elimizden geldiğince yoğun öneri gönderebilirsek
çok iyi olur.

5.K kelime şu anki ekibimizle çok kolay halledilebilecek bir rakam.

Bu arada arayüzde /cui dizini altındaki dosyalarda bvazı hatalar
vardı, Çince ve İspanyolca dilleriyle karşılmış vs. Bunlarla ilgili
.po dosyalarını bugün LibreOffice git sisteminden alıp güncelledim. Bu
sayede çevrilcek kelime sayımız 400 kadar da azaldı.

Kendim de dahil hepimizin zaman prolemi yaşadığını iyi biliyorum. Ama
en azından bir kaç saat bu hafta sonu, sonrasında da 20-25 dk gibi ara
ara zaman ayırırsanız bu işi kotarırız.

Pazartesiye kadar fırsatı olan arkadaşlarla, programın arayüzünde
temel özellikler ve ana kısımların çevirilerine yoğunlaşabilirsek
- Arayüz bileşeni + Kısa arayüz yardımı- yapısındaki Arayüzde en
azından arayüz bileşenlerini menüleri vs tam yapalım.

4.2.0 bildiğiniz gibi serinin ilk sürümü, haliyle 4.2.3'e kadar
kurumsal ve profesyonel kararlılığa erişmiyor. O zamana kadar yardım
içeriğini de tamamlaya gayret edelim.

Kolaylıklar, selamlar,
Zeki

Not: Bu arada LibreOffice'e katkı ve geliştirme(android) ile ilgili
bir iki yazı yazdım: http://blog.bluzz.net/category/libreoffice/
buradan bakabilirsiniz.

Not 2: [hidden email] adresim alan adı ve dns bs bir sebeple
patladığınan artık bu adresimi kullanacağım.

Bilginize,

Necdet Yücel Necdet Yücel

[tr-users] Re: LibreOffice 4.2 Çevirileri hakkında

Selamlar,

4.2 UI için çevrilmeyi bekleyen kelime sayısı 223'e düştü. Çeviren ve
öneride bulunan herkesin eline sağlık. Ben bir hafta şehirdışında
olacağımdan hiç bakamayacağım çeviriye de önerilere de.

Size kolaylıklar diliyorum.

---
Necdet Yücel
http://about.me/nyucel

sabri ünal sabri ünal

Re: [tr-users] Re: LibreOffice 4.2 Çevirileri hakkında

4 Şubat tarihinden itibaren 6 ay ortalıkta olmayacağım için,

* Forum yetkilerimin
* Wiki yetkilerimin
* diğer etkinlik yetkilerimin kaldırılmasını önemle rica ederim...

Sabri Ünal - Yakusha

--
Sabri Ünal

29 Oca 2014 15:58 tarihinde "Sabri UNAL" <[hidden email]> yazdı:

> 4 Şubat tarihinden itibaren 6 ay ortalıkta olmayacağım için,

Askere mi gidiyosun?

> * Forum yetkilerimin
> * Wiki yetkilerimin
> * diğer etkinlik yetkilerimin kaldırılmasını önemle rica ederim...

İcabına bakarız ;)